Monday, May 11, 2009

Boring..

Satu dunia meriah dengan sambutan Hari Ibu semalam..congrats utk ibu2 yg berjaya melahirkan anak2 yang cemerlang..;D

tapi smlm hari yg memboringkan jgkla bg saya..tak kemana2 pun..duk umah je kekdahnya..hihi.. sambut hari ibu? berhentila bermimpi mama oii... takda maknanya okayy...hati kering..takda dlm kamus hidup 'dia' pn nk sambut2 hari2 spesel nie..tipula kalau cakap saya tak sedey..kengkadang berharap jugak...tgk org lain mcm best aje..tp nk buek camno dh dapat yg macam ni terima ajola seadanya..so kene la berpijak la di bumi yg nyata...

time2 sedey camni teringat pulak kata2 kawan saya.. aida.. "Allah dh tentukan pasangan kita adalah yg terbaik untuk kita.."..sejuk sket ati..pujuk ati sendirila kekdahnya..janji hal2 lain dia tip-top..alhamdulillahh...

so aktiviti di hari ibu ni layankan anakanda idzareef aje la kat umah..nk kuar malas..kuar kang tgk sana sini org dapat kad, bunga, hadiah kang lagi sedey..huhuhu...chaitt tangkap syahdu pulak.. ;p

eve : mama..nape sedey aje..tak rockla mama ni..rilek la..hadoyaiii...

mama : eve..nanti dah besor besok takmo hati kering mcm org tu tau..kita selebrate 2 org kay...~wakaka~

eve : ye la..ye la.. tgk..ter eksiden dah eve tgk mama camni.. dh..takmo sedey2 okay.. senyum sket...hehe..


buzz : to my fren aida..kalo ko baca nie pls sms me secepat mungkin.. no ko aku terdelete dlm hp.. ;p

7 comments:

fusherna said...

ala jgn la sedih.i pun dulu hubby camtu jugak..pastu kita bg hint la kat dia kan..jgn la obvious sgt..hehe..bunga/kad tu pyh sekali la unless bday..tu pun selalu lewat..xkisah la..yg penting dia xpandang pompuan lain..hihihi...

DYLA said...

kak sabar je la..

hubby dyla pun tak reti surprise2 ni..

sok time father's day je la kite bikin gempak. huhu

mama idzareef said...

fusherna
tul tue..janji tak pandang pompuan lain kan..huhu..

dyla
nk buat tak tau jugak aci tak? hehe sesi balas dendam..huhu..

p/s : tp ader diorang kisah ke ;p...

azzamoro said...

senasib aa kite. sebab tuh takde citer pun pasal mothers day.

nasib ade anak. layan anak jek aa.. huhu

mama idzareef said...

azzamoro
tul tue..sib baik ada anak..blh jugak menghiburkan hati yg berduka lara...cheewahhh...

[-suziey-] said...

ala relax k...kita pn xcelebrate hari ibu gk..dok ngadap lecturer dr pagi smpai ptg..

mama idzareef said...

[-suziey-]
ekcelli takda la sedey sgt pn..walaupun...huhu..dh 3thn cenggitu..dah imune org kata..hehe..