Wednesday, May 20, 2009

***idzareef emoticon....***



note : time posing ni dh kul 12mlm...geram btul dia tanak tido..main smpi mata pn naik lebam...

11 comments:

unique1012 said...

hehe.. kelakarla, pandai buat muka ye.. tak nak tido ke idzareef?? ibrahim pun kdg2 tak nak tido sampai mata dah merah2 + kuyu lg, sabar jelakan..

DYLA said...

ada satu gmbr tu, muka idzareef mcm muka kak fiz. cute!

Mama Azlina said...

idzareef leh lah kawan ngan kakak fara arianna..kalau mama dia tak tidur..dia pun tak nak tidur..camana mama dia nak update blog nie....

unique1012 said...

mama idzareef, ada tag utk anda, singgah blog ye ;)

Saidatulnissa Aina Umairah said...

salam kenal jugak.. anak teruna kamu ape kurang yerk jugak hensem ngan cute giyu... kiter follow2 yerk..

eMMa@iKKa said...

hi..salam perkenalan jua!! Handsome anak you..:)

Mama-Danish & Sarah said...

masa kecik takpe la krisis bahasa, bila besar nanti idzareef jadik pakar bahasa.

E.L.I.Z.A said...

comei la dia!
besar..mcm umo 2yrs+
alahai anak eli +- baya ngan idzareef ni tp kecik cinonet je dia eekkek

Anie said...

comei you nyer anak..mcm anak cina jer..salam kenal..thanks singgah blog bd..kita exchanges link yer

naurah makwa said...

tumpang tanya..idzareef masuk sekolah start umur baper?baper rm akak bayor?

haz_da said...

salam perkenalan tuk mama idzareef! comelnya idzareef nih...idzareef ni lum 2thn pun kan tp nmpk bijak & badan dia sungguh gebu! hehe..