Wednesday, May 6, 2009

noty boy

cont' frm last entry..

ermm dh dapat ape yg dia nak igt senang2 ke kami boleh balik.. haha..tak mungkin ok..

nampak tuh..dh start nk me'migrain'kan papa..;p

nak tak nak ikutkan ajela papa oii..kalo dia melalak tak hengat sapo yg malu....kita jugak..

gaya dia kan main lagi..macam pro.. aduhai idzareef....

tekun tak hengat...kalo suh baca buku 2 saat je tgk pastu mulala cr alasan..;p

close up sket...

take a break..tgg next level..~wahh terer jgk ank mama ni main ekk..~

ok dh game over...jom baliks..

melalak aje la idzareef ooii...balik totap balik...nk melayan bende alah tu aje, bsk pagi alamatnya tak pegi keje la papa kamu..

6 comments:

DYLA said...

comey btul la eve ni, terpikat aunty ni tgk hah.

tp awat buat nakal mcm gmbr last tu.... tak dpt aunty nak bygkan tau...

nURmALa mAZLan said...

salam kenal jugak kak..
kak, comel la dia..cam mat saleh la pulak..ehehhe..rasa nak cubit2 pipi dia

p/s: kak, kita link akak tau

unique1012 said...

salam kenal kembali, amboiii.. dasyat tul idzareef ni, pandai dia main game tu ye.. alahai, sampai tak balik dia, tak puas lg la tuh :)

SharHanah said...

yo la... pandai dia main game. Kite ni yang dh tua pun tak reti nak main :)

[-suziey-] said...

amboih kemain khusyuk dia main game eh..hehe:p

mama idzareef said...

dyla
takyah la aunty bayangkan..mmg havoc satu jusco okeh..
p/s : inas jgn tiru aksi ini k..

nurmala mazlan
cubitla..ambik berkat..hehe..

unique1012
ikutkan dia 2 hari 2mlm pn tak puas lg..hehe

SharHanah
itula..budak2 zaman skrg..

[-suziey-]
baca buku takde la khusyuk camtu..sabar je la...