Thursday, May 14, 2009

semuanya kerana dia yang PIJAK...

sambungan cite....

ni la pasalnya yg membuatkan budak tecit itu kene marah ngan papa smlm.. (marah2 sayang aje kekdahnya.. ;p)

memang salah dia pun.. smlm tgh layan main PS2 dgn papanya ntah geram pasal dia kalah ke.. ataupun tak pandai ke.. (memang tak pandai pun..tekan mane2 button selagi boleh..;D..) boleh di PIJAK PIJAK nya PS2 ittewww... terus blank....hohoho...meroyan sekejap papa...

jawabnya...anto kedai la tuk repair...


nasib baik under warranty lagi...

masa testing... budak cina tu cakap "haiyooo..btui2 la tak bley detect dah..apa pasai..?"

papa dengan muka seriusnya " tu la...i pun tak tau ooo...tgh main tetiba jd camtu...
u la.. juai kat i dulu ori ka tak? tak sampai setahun lagi taiko...aiyya..."
(
huh pelakon terhebat laki i..)

"takpa2...dun wolly..kita buley buat punya...lagi ada warranty ma...dun wolly...dun wolly.. lagi 2 minggu u latang angkat..." (wakakaka..tak baik tau papa...)

tu la alkisahnya....

di satu sudut yang lain...
eve : papa...yg ni cantekkk jugak layan need for speed nih....(sempat lagi tuh....wakakka...)


yang ni plak tak perlu di storykan lagi kalau dh sampai jusco tuh..... harusssssss......

buzz : dak tecit ni tak pandai pun main PS2 tu..tgk papanya main terjerit2 dia plak yg ter 'EMO' lebih2..ekekke..

note : mangsanya mama jugak...nampaknya 2 minggu la mlm2 takleh surfing dgn amannya..ade la yg mengaconya nanti..huhu..

13 comments:

nURmALa mAZLan said...

eeee....
suami kita..ngadap ps2 tu, dari balik kerja sampai karang kul 3am..aduh!!!!keseorgan lah daku tidur

zieha said...

comelnya idZareEf..:) geram auntie nak cubit.Salam ziarah kembali dari firas sekeluarga..:)i dah polo dan add u.nnti kita gather2lagi yek

[-suziey-] said...

hahhaa..mmg pndai laki ko blakon ek...hebat2..hahah:p
okla tuh..ala ngn cina xpe kencing skali skala..hahahaha:p
itu rupenye penyebabnye..adeiii

DYLA said...

eve pun dah pandai main PS2? dasat la eve ni

mama idzareef said...

nURmALa mAZLan
hahaha..cian kene tito sorang ekk..sabo je la..

pstt : kita lagi suke kalo dia main PS2 tu..leh titoo dgn aman..yade org kaco..ekekeke..

zieha
ok tengkiu..i follow u juge...;p

mama idzareef said...

[-suziey-]
haha..tul tu tipu cina takpe..tak dose..ekekeke...

DYLA
tak pandai pun dyla..ada la 2 3 game kartun belikan dia..bagi joystick tu dia main tekan2 je selagi boleh..

yg bestnya bile dia dh ngadap tu akak nk buat segala mak nenek keje pun senang..tiada gangguan..hehe..

lily azliyana @ mama zara said...

Hee..skang ni lom pndai lagi. sat lagi idzareef dg terer, mau berebut2 nak main ps2 ngan papa dia..pahtu mama die pon kering poket kena beli game fevret idzareef..=p

deqnan said...

Hannan bersalin kat hospital selayang kot...
berpantang kat shah alam jer..mak dtg sini...mls nk blk ganu...kui..kui...

love always said...

wah..anak beranak suka main PS2.. mama je tkg tgk :D
Psst..awak kena tagged... sila jwb tag ye :D

mama idzareef said...

lily azliyana @ mama zara
biar dia berebut ngan papa dia je..janji tak kaco mama ok..ekekke..

deqnan
selamat la bersalin hendaknya..amin..

huhu...nk baby gaks...;p

mama idzareef said...

love always
tukang tgk a.k.a senangnya ati takde org kaco..~lalala~

tag? okesss..nnti dh free sy buat..TQ

naurah makwa said...

kah..kah..tu kesahnya..ingatkan marah sebab apa..hubby naurakalau balik kg umah naura, layan ps2 sampai ke pagi..sebab ada geng..kalau kat umah, ps2 tuh wat hiasan jer..

mama idzareef said...

naurah makwa
ye la..ps2 ni kalo takde geng mmg tak syok main gamaknya..kengkadang dia ajak juga kita main..huh tak kose la..baik blog hopping lg best..;p

itu yg dia main ngan dak tecit tue..last2 dak tecit tu pegi lanyak bende alah tue..nanges tak kuar air mata papa dia..kakaka...