Tuesday, May 5, 2009

**HE rulez***

ini lah aktiviti my anak bujang kat umah..toys tu bkn utk dia main tp utk disepahkan sahaja hokayy..sabar je la...i wonder budak2 mmg camni kan..cos my cousin pn ade ngadu psl daughter dia pn camtu..(refer to HANA)..

mcm kat bawah ni la..
toys basket tu akan ditelangkupkan utk keluarkan semua toys dia..(half mama dh sorok kalo tak ponat eden nk megomasnyo uollss...)..yg kelakarnya tgk muka dia bila all toys dh bersepah..satu kepuasan terpancar..;D

mama jgnla sesekali terpikir nak masukkan balik semua tu dlm bakul..satu UiTM leh dgr dia melalak hokayyy....

dh sepah sana sini..

ini jugak yg menjadi pojaan hatinya...aduhai idzareef sabar je mama tau..

haiiippppp....

heheh...tower dh siap pn mama...

buzz : idzareef skrg cam dh rimas pakai pampers.. toilet train perlu dimulakan nampaknya..

3 comments:

naurah makwa said...

budak2 camtu la..My doter pun camtu gak..MIL suruh jentik tgn dia untuk ajar dia..tp naura tak setuju..budak2 skang kena guna psycology..

Jiji said...

MENARA KICAP MAGGIE

esok besar jadi engineer ya nak!

[-suziey-] said...

hahah..besela tu..mcm aQeel gk...uiks dia pegang ape tu..ekeke:D

tryla potty training..kira cpt jgk ni nk potty traiing..